بهمن قره داغی در یک نگاه

...........................................................

مدیریت پوشه کا ر،
  جورچین دانستن ، توانستن و بکاربستن
 در ارزش یابی کیفی – توصیفی ،
 نشر کورش چاپ ، 1388

.............................................................

“  ده لاقه ی ده ریا  ”  ،
  نشر ژیار  ، زمستان 1383  . 
 
.......................................................   
“ گمان گیلاس و دهانی گس   ”  ،

 نشر ژیار ، تابستان 1382

.............................................................
.
“ فرداها فریادها  ”  ،
  نشر امین    ،زمستان1380

................................................................
.
ترجمه شعری جزء  سی ام  قرآن مجید (1) ،  نشر تعاونی  ایثار گران  ،زمستان1379   .
(    نخستین ترجمه قرآنی منظوم ،
برای کودکان    )

.......................................................
............
 نسیم یاد تو  ”  ،
 نشر  نها وندی   ،زمستان1377

.................................................................

گرداوری و تالیف :
  برنامه پنج ساله چهارم توسعه آموزش
 و پرورش
 
...................................................................

گرداوری و تالیف:
 گزارش اجمالی از روند اساسی ترین
تغییرات  اساسی ترین شاخص های
آموزش و پرورش از سال 84/79 با
 عنوان دیروز ؛ امروز ، فردا

......................................................................

گردآوری مجموعه مقلات همایش
  کشوری  «آموزش و پرورش ، مشکلات و
راه حل ها  » در استان کردستان

.....................................................................

مدیریت بازخورد ،در ارزش یابی کیفی -
توصیفی  ،١٣٨٩.......................................................................
“  هنوز گام های تو را خیابانم  ”
  ،  آماده چاپ

.......................................................................
4 )  سوابق پژوهشی  :

.....................................................................
مجری طرح پژوهشی : بررسی وضعیت
موجود فضاهای آموزشی مناطق شهری
استان کردستان و برآورد کلاسهای مورد نیازاین مناطق، تا پنج سال آینده (82/ 81  الی 87/86)

.....................................................................

مجری طرح پژوهشی : بررسی  عوامل

 استرس زا در بین مدیران مدارس
 (  ابتدایی،  راهنمایی و  متوسطه )
ناحیه یک سنندج در سال تحصیلی
81/80

.........................................................................
مجری استانی  و همکار اصلی طرح
ملی  :   نیاز سنجی  دانش آموزان دوره متوسطه به مطالعه کتاب های غیر درسی در سال1386/1385

...........................................................................

مجری استانی  و همکار اصلی طرح
ملی  : ارزیابی طرح آزمایشی ارزشیابی
توصیفی در سال 1385/1384

.......................................................................


مقالات علمی و فرهنگی  ...

......................................................................
پس خوراند خوانش کتاب « راهنمای ارزش
یابی  توصیفی دفتر تالیف  در سال 88

......................................................................

بررسی و نقد اشعار  بیحال
 ( ایت اله  شیخ عبدالحسین فاضل گروسی )

......................................................
..................
اسا شعر کردی ،  مدرنترین شعر بومی ایران

.......................................................
.......................
معلم، خلاقیت های فردی و تأثیر آن در
رشد  و ابتکار دانش آموزان

..........................................................................

بررسی مؤلفه های مدیریت مشارکتی

.............................................................................

  مدیریت اثر بخش معلم در کلاس درس

.........................................................................

نقد و بررسی کتاب « پلک که می گشایم

رؤیای تو می گریزد صلاح الدین قره تپه

..........................................................................

شعر شور ، شیرین ، تلخ

...........................................................................

نقدی اجمالی کتاب «پیشینه آموزش و
پرورش استان کردستان »  تالیف سید

عبدالحمید حیرت   سجادی

.......................................................
.....................
 نقدی اجمالی کتاب کتاب فارسی عمومی
برای دانشگاها

.......................................................
....................
 نقدی بر مجموعه شعر
((اینجا منحنی ها حرف می زنند ))

.........................................................................

فضاهای آموزشی استان کردستان
«  تخریب ، نوسازی ، باز سازی»

.......................................................

و....

 

/ 12 نظر / 112 بازدید
نمایش نظرات قبلی
سیدمحمدرضا موسوی زاهد

با سلام از لطف شما متشكرم انچه ياد گرفته ام به همت اساتيدي مانند شما بوده است.

M Mohammadi

و کسی گفت بهار است و من با شبنم روی یک برگ گل یاس نوشتم: ای کاش این بهاری که همه میگویند بی خبر می آمد شاید آنوقت ز شوقش همه گل میدادیم نوروز مبارک[لبخند][گل]

محمد

ازسرزميني به شما سلام مي رسانم كه به غنچه هايش موقع شكفتن به جزغباركسي به انها عيدمباركي نگفت

زهره تقوی

استاد عزیز سلام از شما اموختم که معلم باشم و معلم بمانم و این درس کوچکی نبود . نوروز باستانی و بهار 89 بر شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم

زهره تقوی

استاد عزیز سلام از شما اموختم که معلم باشم و معلم بمانم و این درس کوچکی نبود . نوروز باستانی و بهار 89 بر شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم

مفیدآقااحمدی

مهرشد وكودكان شادي كنان به مدرسه ها رفتند همهمه ي بچه ها پيچيد درگوش كلاس تخته سبز كلاس اسمهايي را به خاطر مي سپرد اين طرف اسم شلوغها آن طرف هم نام ساكتها ولي اينبار مبصر مي نوشت وپاك مي كرد اسمهاي خوبهاونام بدها را سرآخرنامي ازبدها نمي ماند. صدايي آمدازدر بي تامل بازشد آموزگارآمد وباچشمان خود مي ديد كه ازبدها كسي نيست. وباخودگفت: عجب! گويا كسي بدنيست! واودانست بايدجورديگرديد نبايد نمره چوبي باشد وباآن بساط شادمانيها كه كودك سخت محتاج است رابرچيد معلم مثل درمانگر كنار ميز شاگردش كه آمد تا بياموزد تامل كرد وآنگاه به آهنگي ملايم گفت : ازاين پس نمره اي نيست كسي هرگزنگيردصفريابيست مگردانش حصارومرزدارد ؟ كه ما آن را به يك نمره بسنجيم ؟ويا ازكودكي كوضعف داردما برنجيم ؟ اساس كارما رفع بديهاست نگاه ما به بالاست نبايدهيچكس پايين بماند زمان پرسش وپاسخ كه آمد معلم گفت :يوسف تويك خطي بكش كه راست باشد ويوسف هم بدون خطكش آمد ويك خط كج ومعوج كشيد وگوشه اي رفت معلم گفت :خط كش را بياور و... واو اينبار بيشتر آموخت وديگراو براي خط كشيدن درنمي ماند

مفیدآقااحمدی

ازاين پس كاريوسف دردرون پوشه اي پربرگ همانندكتابي راوي انديشه هاي اوست ودرجايي كنار پوشه هاي ديگران است درآنجا همكلاسي ها ويا آموزگارش وحتي اولياي او به سهم خويش مي سنجند واوخود را ميان چند آينه مي بيند دگراوتكيه برمحفوظ بي حاصل ندارد وبا كوشش نگاهش روبه فرداهاست ازمفيدآقا احمدي

حسین یوسفیان خانه سر

سلام آقای دکتر بنده یوسفیان هستم از مدرسان شهرستان تبریز به توجه به اینکه موضوع پایان نامه ی بنده در مورد ارزشیابی توصیفی است و می خواهم میزان اشنایی و رضایتمندی معلمان را برسی کنم به نظر جنابعالی در برسی اشنایی اگر ازمونی طرح کنم و بر روی معلمان اجرا کنم می توانم موفق شوم یا نه

استاد این سودوکو همان 3×3 نشان آدمست و .....خب اینکه........بیشتر از 9 هم دارد؟ من دیده ام با ریاضیاتی که اشکال هندسی را هم پوشش می دهد .