دعوت به همراهی

 از تمامی مدرسان همراه و همراهان آگاه برنامه ارزشیابی کیفی توصیفی دعوت می شود چنانچه  وبلاگ یا سایت خاص ارزشیابی کیفی -توصیفی دارند با گذاشتن کامنتی  نسبت به معرفی  وبلاگ  خود اقدام فرمایند تا با لینک کردن همه وبلاگ های مناسب و البته تخصصی بستری مناسب برای مهارت بخشی و... به معلمان و تغییر نگرش جامعه فراهم نماییم .

سپاس از همراهی شما

/ 20 نظر / 17 بازدید
نمایش نظرات قبلی

یا سلام خدمت شما متشکریم از این که بعضی ها را لینک نکردی چون مطمئنم تشخیص داده ای که مطالب آن ها در حدی بالاتر ار ارزشیابی توصیفی قرار دارند و باید در جایی دیگر نمایش داده شوند .

یعقوب ذاکری درباغی

باسلام خدمت جناب آقای دکتر قره داغی. بنده مدرس توصیفی از شهرستان میناب هستم. تازه وبلاگی در ارتباط با اخبار، مطالب و مسائل روز ابتدایی را راه اندازی نمودم. خوشحال می شوم این سایت که نماینده ی شهرهای شرق استان هرمزگان(میناب) در امر توصیفی می باشد در وبلاگتان ثبت نمایید.http://ebtedayi-minab.persianblog.ir/

رحیم ابراهیمی - برنامه ریزی درسی (مهاباد)

با سلام خدمت آقای دکتر قره داغی بزرگوار: بنده معتقدم نگاه تک بعدی به یک مفهوم یا یک موضوع در دنیای شیشه ای امروز و علی الخصوص در فرایند تعلیم و تربیت با جرأت می توان اعتراف کرد سر منزل و مقصود خوبی نخواهد داشت؛ با این وصف بنده به عنوان یک آموزگار بر این باور هستم که عناصر برنامه درسی در این فرایند را باید با هم نگاه و رصد کنیم . اگر دکتر جان قابل دانستید آدرس وبلاگم را خدمتتان معرفی و اعلام می دارم.با احترام http://www.rahim-ebrahimi.blogfa.com/

حمید خرمی راد

با سلام پیرو تماس تلفنی در صورتی که پسندید لینک کنید. لطفاً

معلم ابتدایی

باسلام خدمت استاد گرامی این حقیر مدرس منطقه ای ارزشیابی توصیفی هستم وهمواره از مطالب ارزشمند شما استفاده می کنم وسعی می کنم مطالب شما را در وبلاگ آموزشی خود برای اطلاع همکاران دیگر قرار بدهم. آدرس وبلاگ را برایتان گذاشته ام.با تشکر

رحیم آسیابی

با سلام وتقدیروتشکر از عواملی که در توسعه ارزشیابی کیفی وتوصیفی تلاش می فرمایند احتراما به استحضارعالی میرساند که درکنار گزارش کیفی نمره کمی هم درج شده است آیامیخواهیم دوباره به نمره برگردیم. وفضای صمیمی در ارزشیابی توصیفی فی مابین معلم ودانش آموز را ازبین ببریم .لازم است همیشه به یادداشته باشیم که نمره بیست همان ایست است که به دانش آموز ارائه می کنیم وسعی نکنیم خیلی خوب را به 20 تبدیل کنیم. باتشکر وافر سرگروه پایه چهارم ابتدایی استان آذربایجان شرقیhttp://www.ebtedayiha.ir/[لبخند]

پروین رستمی

با سلام اموزگار دوره ی اول از شهرستان خرمدره هستم سال ها پیش وقتی با خودکار قرمز به دانش آ موزان نمره میدادم احساس حقارت را در چهره ی انها میدیم. میدیدم که انها تمام توانایی خود را بکار میگرفتند تا اثرات ان خطوط قرمز رنگ را که با نیشخند های کودکان تیز بین کلاسم همراه بو د از صفحه ی ذهنشان پاک کنند . اما امروز همان کودکان با جملات زیبایی که مینویسم تمام عزمشان را برای ان بکار می گیرند که قسمتی از جمله های مرا واقعی کنند .امروز شاهد ان هستیم که دیگر دانش آموزان برای انچه یاد نگرفته اند سرزنش نمی شوند بلکه تلاش هر دو ی ما این است که انه بیاموزند انچه را که اموختنی است و به جای برسند که جایگاه واقعی انها ست .بدین وسیله علاقه شدید خود را در حمایت از این ارزشیابی اعلام کرده ومنت

پ رستمی

ظر برناهه های جدید از طرف استادم هستم .امروز مشکل اساسی ما در ابترای سال تحصیلی عدم شناخت دانش اموزان است .به طور مثال دانش اموزی که چهار سال در اموزشگاهی بوده دست خالی وارد پایه ی جدید میشو د اگر دقت کنیم تمام چیزهایی که ما میخواهیم باز کنیم بروشوری برای خود دارند که این چیز یا کالا را به ما معرفی میکند و دراین میا ن فقط دانش آموزان ما هستند که بدون معرفی از ویژگیهای شخصیتی ، آموزشی ،خانوادگی وارد پایه ی جدید میشوند هر چند ما این اطلاعات را در لیست ها یاداشت می کنیم اما این اطلاعا ت زینتبخش کمد های اموزشگاه ها میشوند