کسانی که ارزشیابی توصیفی را باور نبرده اند ‘ بخوانند و ببینند و تحلیل کنند

 

 من در رقابت با هیچکس جز خودم نمیباشم

  • هدف من مغلوب نمودن آخرین کاری است که انجام داده ام .

    «بیل گیتس»

/ 6 نظر / 102 بازدید
ali

از اینکه می بینم در کارنامه ی دانش آموزانی ، واژه ی بسیار خوب ، معنی نیاز به تلاش بیشتر و در واقع تجدید پایه را می دهد، به ارزش کار توصیفی باتمام وجود بدبین شده و این کار را بارآوردن افراد بیسوادی می دانم که به لطف این اررشیابی و بادرج نیازبه تلاش بیشتر پایه ها را یکی پس از دیگری طی نموده و اگر در کلاس چهhرم باشد هنوز جمع ساده ی دورقمی را هم بلد نیست. خب چیکارش کنند حالا که تا اینجا آمده بگذاریم برود ابتدایی را تمام کند(سخن مدیر مدرسه). هر سال از هرکلاس حداقل 5 نفر به این طریق به پایه بالاتر می روند و این داستان را پایانی نیست. آی که دلم میخواهد از معلمی که الکی به این سری بچه ها در کارنامه بسیارخوب می دهد و بیشترهم در غیرانتفاعی ها رواج دارد بپرسم: عزیزم سرچه کسی کلاه می گذاری؟ دل چه کسی را می خواهی بدست بیاوری؟ آمارهای آبکی به چه دردت می خورد؟ خب بنویس نیاز به تلاش بیشتر تا حداقل توقع بیجا ایجاد نشود. سخن را خلاصه کنم که برادر عزیز اوضاع بدی شده با این رویکرد توصیفی / یک سری از بچه ها همینطور دارن میرن پایه بالاتر و بدون سواد. اگر نظر خودتون را هم درج کنید ممنون میشم

رزم آرا

از میان کسانی که برای دعای باران به تپه ها می روند تنها آنان که با خود چتر می برند به کار خود ایمان دارند . آنتوان چخوف

hamid

سلام موفقیت شما را در مسابقه ی وبلاگ نویسی رشد تبریک عرض می کنم. امیدوارم که همیشه سلامت و سربلند و پرتوان تر از قبل باشید.

آموزگاران

سلام آقای قره داغی، گذرتان را ارج می نهیم و خوشحالیم از این که از خودتان ردی گذاشتیید. و خوشحال بابت کشف وبلاگتان!

مهربه یادماندنی

سلام وعرض ادب چندی پیش سوالی در مورد کارنامه های دوماهه پرسیدم ومنتظر پاسخ شما بودم اما پاسخی دریافت نکردم

باران

[قلب]