منابع مفید و قابل کاربست کلاسی ارزشیابی کیفی - توصیفی

آخرین منابع مفید و قابل کاربست کلاسی در خصوص ارزشیابی کیفی - توصیفی

  • تقویت مهارت املانویسی با بازخورد توصیفیبهمن قره داغی، (1391). چاپ اول، تهران : انتشارات لوتوس.
  • راهنمای آشنایی مادران و پدران با برنامه ارزشیابی کیفی  ـ توصیفی. بهمن قره‌داغی 1391 ). تهران : انتشارات زنده اندیشان .  ویراست دوم
  • مدیریت بازخورد، بهمن  قره داغی ( 1392) ویرایش دوم تهران: انتشارات زنده اندیشان
  • خود سنجی و همسال سنجی ؛ مقصد  ارزش یابی کیفی – توصیفی( 1392)  بهمن  قره داغی ویرایش دوم تهران: انتشارات زنده اندیشان
  •   مدیریت پوشه کار، جورچین دانستن، توانستن و به کاربستن در ارزش‌یابی کیفی – توصیفی. بهمن  قره داغی (1392)  ویرایش د وم تهران: انتشارات زنده اندیشان
  • سنجش مشاهده‌ای، شیوه نو در خدمت ارزش‌یابی کیفی؛ توصیفی. بهمن قره داغی،(1389). چاپ نهم، تهران : انتشارات کورش چاپ. ویراست دوم
  • بهبود یادگیری با آزمون‌های مداد - کاغذی.  بهمن قره داغی،(1389). چاپ نهم، تهران : انتشارات کورش چاپ.
  • سنجش فرایند و فراورده‌ی یادگیری روش‌های قدیم و جدید . علی اکبر  سیف،( 1384). تهران: مؤسسه انتشارات آگاه. چاپ اول.
  • راهنمای اجرای ارزش‌یابی کیفی؛ توصیفی در کلاس درس،  محمد حسنی،( 1389).تهران : نشر عابد. ویراست دوم.
  • اصول و راهنمای عملی تهیه و ارایه‌ی بازخورد‌های توصیفی در کلاس درس. ایرج خوش‌خلق،( 1389 ). تهران : انتشارات نشر جوان امروز.
  • اصول و راهنمای عملی آموزش گام به گام ساخت و تهیه‌ی آزمون عملکرد. ایرج خوش‌خلق،( 1391 ). تهران : انتشارات زنده اندیشان .
  • ارزش‌یابی توصیفی یعنی بازخورد مؤثر. طاهره رستگار، ( 1389). تهران : انتشارات : منادی تربیت .

 tx9q5hzmytk7fergfatb.jpgd60tjk4xx5buxwimbx9.jpgysadr35womlxnjcjs.jpgdrkk5h9kfc5bodr6ppj.jpgfninns2rtwtvwbbdm7i.jpguy34lu3fgi65i78wixrz.jpg64610993692331224392.jpgulscbilxdr9esk7w44p8.jpg

  •   برای تهیه ی این کتاب ها با مراکز پخش:تهران -  انتشارات:  زنده‌اندیشان و کورش چاپ به شماره های زیر تماس بگیرید :
  • 88427838  و 88459412 -09121438115

 

/ 3 نظر / 50 بازدید
دبیر دیروز ،آموزگار امروز

با عرض سلام و خسته نباشید من در سخنرانی شما حضور داشتم.تنها توضیحات واضحی که درین مورد شنیدم آن جلسه بود و هستهیچکدام از مدرسانی که من تا به امروز از آنها مشاوره خواستم به وضوح و شفافیت واز همه مهمتر قاطعیت شما راهنماییام نکرده اند.حتی متاسفانه آنقدر سخنور نبودند که بتوانند حجم زیاد سوال و انتقاد شرکت کنندهگان حاضردر کلاس را هدایت کنند و زمان بیهوده صرف انتقاد و تکرار مطالب شده! خواستم بپرسم اگر بخواهیم با مدرسان باشیم و آموزش ببینیم و تدریس کنیم !این گزینش از چه طریقی صورت می گیرد؟؟ باسپاس از شما

دانش آموزان کلاس اولی من

سلام به محضر استاد بزرگوار از تلاش های فراوانتان در امر آموزش فرزندان سرزمین عزیزمان ایران بسیار متشکرم . زبان در سپاس از زحمات بی وقفه و فراوان شما ناتوان است . همیشه پر توان و برقرار باشید . با چند پست جدید به روز و منتظر نظرات سازنده ی شما استاد گرامی هستم . شادکام و سلامت باشید .

m

سلام دوست و همکار عزیز جناب آقای دکتر قره داغی ، وب شما مامن من است خصوصاً وقتی شکایت ها و گله هایی را می شنوم که میدونم از روی کج فهمی هست ، من مدرس توصیفی نیستم بلکه یک مجری ام و پایان نامه من هم با همین موضوع بود که امضاء شما نیز آن را مزین کرده.