ارزش یابی کیفی - توصیفی ، مسیح انگاره‌های خواستنی

مکانی برای درج آخرین یافته های علمی و اخبار مربوط به تغییرات ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوین ایران

مقاله ای پژوهشی
ساعت ٧:٢٧ ‎ق.ظ روز ٢۸ خرداد ۱۳٩٤  کلمات کلیدی:

 

ارزشیابی کیفی- توصیفی ‘ همچنان شاهراه یادگیری

                                                                                     ( دانلود فرمایید)

نشریه نگاه . هفته سوم . خرداد 1394  


 
یاد آوری
ساعت ٦:٢۳ ‎ب.ظ روز ۱٠ خرداد ۱۳٩٤  کلمات کلیدی:

دانش آموزان دوره ابتدایی که در خرداد ماه  سطح دست یابی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر در کارنامه خرداد آن‌ها درج می شود ، نیاز به افزایش طول دوره تحصیلی  را دارند؛ این قبیل دانش آموزان  فرصت دارند تا 15 شهریورسطح دستیابی خود را تغییر دهند .

ضمن اینکه بر اساس مصوبه جدید شورای عالی آموزش و پرورش در صورتی که دانش آموزی  در دو درس فارسی و ریاضی به صورت همزمان تا 15  شهریور ماه  نتواند  یکی از سطوح خیلی خوب، خوب و یا قابل قبول را کسب کند، در آن سال، نیاز به افزایش طول دوره تحصیل به قدر یک سال تحصیلی دیگر را دارد ؛به عبارتی این گروه از دانش آموزان تکرار پایه خواهند داشت ؛این وضعیت چنانچه بیش از دو درس  در  سایر  دروس باشد با نظر شورای مدرسه تعیین تکلیف خواهند شد .


 
از زبان مانایان
ساعت ۱۱:٠۳ ‎ب.ظ روز ۱ خرداد ۱۳٩٤  کلمات کلیدی:

 

ای مالک ! بدان اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند، ولی مهربان باش. 

اگرشریف و درستکارباشی فریبت میدهند ، ولی شریف ودرستکار باش .

 نیکیهای امروزت را فراموش میکنند، ولی نیکوکار باش .

 بهترینهای خودت را به دیگران ببخش ، حتی اگر اندک باشد . 

درانتها خواهی دید آنچه می ماند میان تو و خدای توست، نه میان تو ومردم.......

 *نهج البلاغه *.